Kazdağları Turu

Kaz Dağı ya da İda Dağı, Edremit Körfezi’nin kuzeyinde Çanakkale ve Balıkesir illeri arasında yer alan bir dağ masifidir. Kaz Dağı ya da Kaz Dağları olarak iki biçimde adlandırılan dağ büyük ölçüde Biga Yarımadası’nda uzanmaktadır. Kaz Dağları, batıda Dede Dağı, ortada esas Kaz Dağı ve üç tepesi (kuzeyde Babadağ, ortada Karat

549 TL

Kaz Dağı ya da Kaz Dağları olarak iki biçimde adlandırılan dağ büyük ölçüde Biga Yarımadası’nda uzanmaktadır. Kaz Dağları, batıda Dede Dağı, ortada esas Kaz Dağı ve üç tepesi (kuzeyde Babadağ, ortada Karataş tepe, güneyde Sarıkız tepesi) doğuda Eybek Dağı, kuzey doğuda Gürgen Dağı ve Kocakatran Dağı’ndan oluşur.

Kazdağları turumuz için  Pazar günü sabah saat 08,00 da Balıkesir merkez kurtdereli spor salonu önünden hareket edeceğiz. Turumuza başlamadan önce yol güzergahı üzerinde uygun bir noktada kahvaltı için 30 dk mola veriyoruz. Kahvaltı molamızın ardından turumuzun ilk durağı olan Kazdağları milli parkına gidiyoruz. Milli Parkta ilk olarak Hasanboğuldu  göletini ardından Sütüven şelalesini  geziyoruz ve misafirlerimize doğa yürüyüşü yapıp çevreyi gezebilmeleri için 1 saat 30 dk serbest zaman veriyoruz.  Kazdağları’nda ki  doğa gezimizin ardından milli parktan ayrılarak tarihi Yeşilyurt köyüne doğru yola çıkıyoruz. Köydeki çevre gezimizin ardından öğle yemeği için misafirlerimize 1 saatlik serbest zaman veriyoruz. Yeşilyurt köyündeki gezimizin ardından Adatepe köyüne doğru yola çıkıyoruz. Adatepe köyündeki  gezimize ilk olarak tarihi Zeus Altarı ile başlıyoruz yaklaşık 15 dakikalık yürüyüşümüzden sonra Zeus altarına ulaşıyoruz ve eşsiz bir körfez manzarası eşliğinde misafirlerimize fotoğraf çektirmeleri için  20 dk fotoğraf molası veriyoruz. Zeus Altarı gezimizin ardından köy merkezine geçiyoruz.  Adatepe Köyünün  içerindeki çevre gezimizin ardından misafirlerimize  1 saatlik serbest zaman veriyoruz. Turumuzun son durağı olan Adatepe Köyünü gezdikten sonra geri dönüş için yola çıkıyoruz ve tahmini 21,00 da sizleri araca bindiğimiz ilk nokta olan Kurtdereli spor salonu önüne bırakıyoruz. Kazdağları gezimizde Alfat Turizmi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.