Alaçatı Çeşme Sığacık

HER CUMARTESİ VE PAZAR ALAÇATI ÇEŞME TURU ÇEŞME & ALAÇATI VE SIĞACIK GEZİSİ *  CUMARTESİ *  PAZAR Saat 06:00 Balıkesir’den hareket. Seferihisar sahilindeki en önemli yerleşimlerden biri olan Sığacık mevkiine geçiyoruz burada sabah kahvaltısı için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra antik dönemde ismi Agrill

749 TL

HER CUMARTESİ VE PAZAR ALAÇATI ÇEŞME TURU

ÇEŞME & ALAÇATI VE SIĞACIK GEZİSİ

*  CUMARTESİ

*  PAZAR

Saat 06:00 Balıkesir’den hareket.

Seferihisar sahilindeki en önemli yerleşimlerden biri olan Sığacık mevkiine geçiyoruz burada sabah kahvaltısı için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra antik dönemde ismi Agrillia olan güzeller güzeli  Alaçatı’ya ulaşıyoruz. Kendine özgü taş mimarisi, asma bahçeleri, Yel değirmenleri ve rüzgârı ile ünlü bu güzel kasabada vereceğimiz serbest zamanda dileyenler taş evlerin avlusunda öğle yemeklerini alabilirler ve  Alaçatı’nın taşla kaplanmış daracık sokaklarında dolaşıp, bol bol fotoğraf çekip, yöresel lezzetlerin tadına bakabilirsiniz.Alacatıyı doyasıya gezdikten sonra tarihteki 12 İyon kolonisinden biri olan ve antik dönemdeki ismi Erythrai olan Türk turizm inin gözbebeği Çeşme ye ulaşıyoruz. Burada biraz olsun yol yorgunluğunu atıp, dinlenmek üzere kısa bir mola veriyoruz. Çarşısında verilen serbest zamanı ardında Dönüş yolculuğuna geçiyoruz.